Get Amazing Stories

Get great contents delivered straight to your inbox everyday, just a click away, Sign Up Now
Email address
Secure and Spam free...

Veelgestelde vragen

Voor wie is 102% coffee?

Voor iedereen die van de lekkerste koffie & thee houdt. In eerste instantie richt 102% coffee zich op business to business: bedrijven, scholen, instellingen en overheden. Maar ook particulieren zijn van harte welkom en kunnen bij ons bestellen.

Wat is jullie assortiment?

We leveren een breed assortiment aan koffie en thee en een bijbehorend assortiment aan food- en non-food producten. Denk daarbij aan cacao, topping, suiker, bekers, melk en suiker, frisdranken, 1-kops soepen maar ook waterfilters, reinigingsmiddelen en thermoskannen. Een compleet assortiment is te vinden in de webshop. Kun je iets niet direct vinden? Informeer dan per email even info@102procent.nl, wellicht kunnen we je helpen.

Welke bestelmogelijkheden heb ik?

Je kunt bij 102% coffee bestellen door naar de webshop op onze website www.102procent.nl te gaan, het bestelformulier in te sturen per e-mail of telefonisch je bestelling aan ons door te geven. Bestellen kan zonder of met een eigen account.

Wanneer wordt mijn order geleverd?

De datum van levering stemmen we vooraf met je af. Wij proberen de vrijdag als vaste bezorgdag aan te houden en maken graag een uitzondering als je producten sneller nodig hebt. Om zonder koffie & thee te komen zitten is geen optie!

Kan ik mijn order ook ophalen?

Ja, het is ook mogelijk om je bestelling op te halen in Breukelen. Als je vooraf aangeeft wanneer je zou willen komen dan zorgen wij ervoor dat de bestelling voor je klaar staat. Ons magazijn is tot 16.00 uur ’s middags open van maandag tot en met vrijdag.

Wat zijn de bezorgkosten van een levering?

Onder de € 75,- ordergrootte brengen wij een vast tarief van € 4,95 in rekening voor bezorging en afhandeling, boven dat bedrag is levering gratis. Vanwege de hogere kosten voor het leveren van Aromat-koffie (diepvries transport) bedragen de bezorgkosten hierbij altijd €6,95 (incl. BTW) per order.

Ik heb interesse in een koffie-, snoep- en/of frisdrankautomaat

Het beste is dan om persoonlijk contact met ons op te nemen, omdat er zoveel gebruikssituaties en mogelijkheden zijn komen we graag bij je langs voor een goed en vrijblijvend advies. Maar indien je al exact weet wat je wilt en een afspraak niet nodig vindt, we helpen je graag online.

Is het mogelijk om de automaten werkend te bekijken?

Ja, dit is op aanvraag mogelijk tijdens een afspraak in de showroom of op lokatie bij een van onze relaties.

Bieden jullie Technische Service op de automaten?

Op alle automaten biedt 102% coffee technische service, en vaak ook op automaten die wij niet hebben geleverd. Zo zijn we volledig ingericht om Wittenborg, Etna, Bravilor, Rheavendors, Animo en Carimali technisch te onderhouden. We bieden dekking voor die situaties die je financieel graag afgedekt wilt hebben.

Kunnen jullie het beheer van de automatenvoorziening doen?

102% coffee biedt diverse pakketten in operating aan waarin de grootste zorg uit handen wordt genomen, het vullen en het schoonmaken. Er zijn diverse verzorgingspakketten leverbaar afgestemd op je wensen.

Wat zijn mijn betaalmogelijkheden?

Via onze website kun je na je bestelling een keuze maken voor de manier waarop je wilt betalen. Onze voorkeur heeft het om dit via Ideal te doen. Maar Pay Pal of via een Bankoverschrijving is ook mogelijk. Op rekening kopen en achteraf een factuur ontvangen is mogelijk nadat we eerst persoonlijk kennis hebben gemaakt.

Ik heb een vraag, klacht of opmerking, waar kan ik dit melden?

Dit kan telefonisch (06-397.180.68), via de website onder “Contact” en daarna “Informatieaanvraag”, of per email op info@102procent.nl. We nemen zo snel als mogelijk contact met je op.

Get Amazing Stories

Get great contents delivered straight to your inbox everyday, just a click away, Sign Up Now
Email address
Secure and Spam free...