Technische Service

Een storing: heel vervelend, en dat realiseren we ons maar al tegoed! Toch kan het helaas gebeuren en dan doen we er alles aan om een automaat binnen 24 uur weer werkend te krijgen. In 95% van de gevallen lukt dat ook binnen die 24 uur!

Storing melden: storingen kun je telefonisch en via Internet melden. Een technische helpdesk staat direct telefonisch tot je beschikking om kleine problemen op afstand op te lossen. Vaak is het iets kleins en anders is een monteur snel ter plaatse.

Service-niveau: 102% coffee werkt veel met automaten van Nederlandse fabrikanten, en dat heeft veel voordelen. De monteurs zijn en blijven goed opgeleid, software updates en technisch specialisten zijn direct beschikbaar, er is een snelle toelevering van reserveonderdelen en sprake van een actieve ondersteuning aan verkooppartners zoals 102% coffee in Nederland.

image002Service-monteurs: we werken samen met goed opgeleide, klantvriendelijke en ervaren monteurs: servicemonteurs zijn het visitekaartje van onze organisatie. De monteurs worden geacht transparant en helder in hun communicatie te zijn en professioneel en klantgericht te handelen.

Service-contracten: 102% coffee biedt diverse servicecontracten aan, je kunt kiezen welke dekking het beste bij je past. In ieder geval voeren we 1 of 2 keer per jaar een preventieve onderhoudsbeurt uit en vervangen dan ook direct het waterfilter. We doen een volledige check van de draaiende delen in de automaat, controleren de ventielen, maken filters, mengkommen en uitgiftepunten schoon, ontkalken, inspecteren de waterslangen en lopen alle instellingen nog even voor je na.

Service-tijden: in 95% van de gevallen bedraagt onze responstijd 24-uur (8 kantooruren). In de praktijk betekent dit dat een storing die wordt aangemeld om 15.00 uur ’s middags, de volgende dag voor diezelfde tijd is verholpen of dat de juiste onderdelen zijn besteld. In een enkel geval (5%) duurt het helaas wat langer en hebben we de storing in twee werkdagen verholpen.